Akademi Büro

OKUL/ÜYE AYARLARI

Gelişim Tablosu Konuları İnceleme
Dersİleri Ofis Uygulamaları
KonuPersonel Tablosu (MS Access)
İşlem Basamakları (Başlıklar)

İşlem Basamakları (Başlıklar)

1- Personel Tablosu

(Ad soyad, doğum tarihi, doğdu yer, cinsiyet, adres ve iletişim bilgilerinden oluşan bir tablo yapınız.

Alan adına göre VERİ TÜRÜ seçiniz. Metin kutusu, tarih, para birimi şeklinde.

4-5 personel kaydı yapınız. Tasarım sayfasının bitmiş halinin görselini alınız.)

2- Personel Formu

(Personel tablosunu kullanarak bir form oluşturunuz.

Form sayfasının bitmiş halini veri girerken görselini alınız.)

3- Rapor

(Personel tablosunu kullanarak bir rapor oluşturunuz.

Raporu alarak ve personel listesinin görselini ekleyiniz.)

Öğrenciden İstenilenler

Her başlıkta yaptığınız işlemin ekran görüntüsünü alınız. Toplam 3 görüntü olacak.

DosyaDosya İndir
Rapor Hazırlama KurallarıKonuyu İşin Adı alanına yazınız.
Sayfanın ön tarafına her işlem basamağını başlık olarak yazınız.
Başlık altına yaptığınız işlemleri/araştırmalarınızı basamak halinde yazınız.
Başlık altında yapılan işler bilgisayar ortamında yapılıyorsa her başlık için görüntü alınız.
Görüntüleri küçülterek her sayfaya 2-3 resim olacak şekilde siyah bezay çıktısını alınız.
Rapor sayfasının arkasına imzalar kapanmayacak şekilde başlıklarını yazarak yapıştırınız.
Aşağıdaki tabloda tüm ders ve konular yer almaktadır. Üyeliği olan öğrenci ve öğretmenler üye girişi yaparak, en üst menüde bulunan STAJ DOSYASI linkine tıkladığında kendi okullarına ait konulara ulaşabilir.
Aşağıda tüm derslere ait konular sırasıyla ekleniyor. Sırasıyla her konuya tıkladığınızda, konuya ait işlem basamakları ve ödevin hazırlanmasıyla ilgili talimatlar yer almaktadır. Bu talimatlara göre ekte yer alan örneği inceleyerek ödev planını hazırlayabilirsiniz.

Talimatlara göre hazırlanacak dosya şablonu örneğini incelemek için tıklayınız.